reklama

Plynutie pri hrádzi

Sobotná prechádzka. Upokojenie. Chcelo by byť. Niečo ma však stále ženie. Odfotiť. Ako to dám na blog. Je toto naozaj oddych? Kde je stíšenie?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)
Unavené topánky po prechode zablateným brehom.
Unavené topánky po prechode zablateným brehom. 

Na hrádzi sa podávajú výkony. Ďaleko, rýchlo, pokojne svojim tempom. Dosiahnuť cieľ. Vydať kalórie. Prísť aspoň po polder, alebo lepšie ešte ďalej.

Dnes som ale nemal bike. Napriek tomu som dosť dlho nevedel vypnúť. Prehodiť na inú strunu. Prestať podávať výkon.

Iba 10 metrov od hlavnej štvorprúdovky je iný svet. Vodný raj. Zase raz som bol chvíľu Kolumbom a objavoval moju rodnú Petržalku. Kým som nechal rozoznieť ticho okolia a počúvať svoje vnútro, trvalo to dlho. Ostať sám v tichu, nechať plynúť myslenie, bezcieľne, čo príde. Len tak sedieť si pri vode a plynúť si ako rieka.

Ďuri Čižmárik

Ďuri Čižmárik

Bloger 
  • Počet článkov:  132
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu