reklama

Keď to bolí alebo hokejbal ako teambuilding

Včera sme hrali opäť s kamošmi hokej. Čo už len takáto maličkosť môže o človeku odhaliť. Šiesti blázni lietajú s drevenou palicou za umelohmotnou loptičkou, ako zvykne hodnotiť moje športové aktivity mama. Čo už len je na tom. To, že to bolo vlastne také malé teambuildingové stretnutie mi došlo, až keď som sa po sprche a chutnom kuriatku vydal na dvadsaťminútovú pešiu prechádzku do pizzerie.  Svalovicou stiahnuté nohy, otlačené palce na nohách a koňarom narazené pravé stehno mi celkom jasne pripomínali, čo som robil posledné dve hodiny.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (17)
Moja radosť zo streleného gólu, alebo žeby z toho že ma Lucia fotí :)))
Moja radosť zo streleného gólu, alebo žeby z toho že ma Lucia fotí :))) 

Takto vnímajúc stav môjho tela som sa vrátil v myšlienkach späť k bojom, ktoré sme zvádzali. Keďže som bol posledný víkend trénovať teambuilding v Čechách, prišlo mi prirodzené všimnúť si seba, ako som reagoval vo vypätých situáciách. Pozitívne bolo moje nasadenie, i celkové naladenie mojich spoluhráčov, každý gól nás hnal dopredu a toto nadšenie pretrvávalo aj keď sme góly dostávali. Naproti tomu náš súper po inkasovaných góloch hádzal hokejky na zem a s ubúdajúcimi silami aj jeho telá smerovali do horizontálnej polohy. V tomto sme mali navrch. To by korešpondovalo s mojimi pracovnými výkonmi, keď som v dobrom kolektíve a som zaujatý pre danú vec.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Opäť sa prejavila moja tendencia vykoľajovať súpera vo vypätých situáciách trefnými poznámkami. Na to mám talent. A aj keď nerád musím priznať, že mám tendenciu sa niekedy vysmievať ostatným. Dostanem sa do takého stavu ako malé uškľabené decko, ktoré si pýta pozornosť. Nuž i taký si Ďuri. I keď tentokrát som sa snažil krotiť a skôr som investoval radosť z góĺu do energie tímu, aj keď pár poznámok mi ušlo...

Odvážil som sa ísť viac do tela, nakoľko som hral proti našej hviezde - The Great One – je fakt dobrý, silné paže, nízko položené ťažisko, ťažko ho odstaviť od loptičky. Takže jediná možnosť bola ísť po ňom, sekať po hokejke, nedať mu dýchať. Pre istotu sme ho zdvojovali, čiže sme mu otravovali život dvaja, on je naozaj dobrý. Zdravím ťa Marek. Pre mňa to bolo školenie, že sa dá zabrať aj vtedy, keď už nevládzem a získavať navrch napriek tomu, že protivník je lepší. Moja slabá stránka je vracanie sa do obrany, tú som predviedol v plnej kráse. Jej analógiou v bežnom živote by mohlo byť to, že sa mi za ten svet nechce zaoberať sa maličkosťami, ktoré majú udržať moju úroveň blahobytu, čiže sa mi nechce upratovať, žehliť, prať apod. kým to nie je nutné. Podľa toho to aj teraz v mojej izbe na priváte vyzerá. Ajhľa mám tu priestor pre zamyslenie.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Čo mi ešte prezradil včerajší zápas? Nuž napríklad jeden kamarát prišiel o trištvrte hodinu neskôr akoby sa nechumelilo. Keďže to nebolo prvý raz, tak sme mu to osolili. Môže to byť o jeho ľahostajnosti, o tom, že má povinnosti a možno mu to ani nedošlo, že bez neho nemôžme hrať...

Pozoruhodné veci sa dejú, keď prestávate vládať, prídu rôzne skraty, ktoré nečakáte. Pri jednom kamoš stratil hokejku a vyhodil loptičku naschvál rukou von. Pri klasickom teambuildingu sa práve k takýmto udalostiam vracia skupina pri večerných sedeniach. Rozoberajú sa rôzne zážitky, ktoré sa udiali, aké boli krízové okamihy a napokon to hlavné ako sa to vzťahuje k ich reálnemu životu, zväčša pracovnému. My sme si to naše rozoberanie dôkladne užili v pizzerke pri pive.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

No a dnes som sa tu trochu zamyslel tak pre seba, že o čom okrem športu bol môj včerajší výkon. Nemajte však predstavu, že som skvelý hokejista. Súper bol naozaj skvelý. Možno keby dal posledné dva góly on a vyhral, nebol by som dospel ani k tejto úvahe. Dejiny však píšu víťazi a tým som bol teraz ja a patrične som si to užil.

Ďuri Čižmárik

Ďuri Čižmárik

Bloger 
  • Počet článkov:  132
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu