reklama

Pútnik do Compostely – neučesaná výpoveď

Dnes som doputoval. Aj keď som sa cestou Coelhovho románu uberal len v predstavách. Viedol som svoj vlastný dobrý boj.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Aj keď som šiel po svojom a nepraktikoval cvičenia v knihe popisované, zažil som pár pre mňa dobrých chvíľ. Najzvláštnejšie je uchopiť zmysel knihy. Autor do nej vložil svoje myšlienky a tie sa stretli v predstavách s mojimi. Či sa moja skúsenosť aspoň vzdialene podobala Coelhovej je vlastne jedno. Dôležité je, či to čo si zažijem, viem aj uplatniť v praxi.

Nejasne tu pre seba uchopujem zmysel, ktorý to pre mňa malo. Jednak som knihu dočítal. Obvykle sa do knihy zahryznem, ale pred koncom mi dôjde dych a akosi ju nedočítam, tomu som sa teraz pozorne vyhol.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Moc. Mágia. Vedomosti. Pýcha. Rozum. Ponad toto všetko sa povzniesť a zistiť, čo je to podstatné. Chcel nájsť meč, ale našiel ho až vtedy, keď vedel, čo s ním chce uskutočniť. Hľadanie zmyslu života, vyššia forma lásky - agapé. Prekonanie seba.

Raz som čítal jedno čínske príslovie : “Ke ď je žiak pripravený, učiteľ sa nájde.” Dnes mi slová nejdú. Prsty píšu vlastný príbeh, na ktorom sa dohodli s rozumom, ale srdce to cíti inak. Ako som napísal. Dnes je to neučesaná výpoveď.

Ďuri Čižmárik

Ďuri Čižmárik

Bloger 
  • Počet článkov:  132
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu