reklama

Nedeľa pre ne

Keď tak premýšľam, prežil som u nich skvelé roky. Veľa zážitkov, dlhoročné a stáletrvajúce kamarátstva, platonické lásky. Aj keď som už odrastený a nezapadám do klasickej vekovej kategórie, stále ostávam reliktom a pohybujem sa na okraji ich aktivít ako prestárly dinosaurus. V nedeľu som mal aspoň malú možnosť vrátiť požičané a pomôcť pripraviť pekný deň pre deťúrence z Petržalky. Hovorím vám o Saleziánoch.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Dobrovoľnícka akcia. Deň Santo Domenico Savio.

O tretej sa spustil lejak. Čo znamenalo, že bolo teba rýchlo kadečo schovať. Našťastie nám o chvíľu vyšlo slniečko. Osušili sme sa a show mohla začať.

Obrázok blogu

Naša partia sa volá motorkári. Vskutku máme medzi sebou len jedného. No pre tento deň to stačilo.

Obrázok blogu

Previesť sa na motorke za žetóny získané usilovným súťažením. Bolo našou rutinou. Dindi jazdil do kolečka a my ostatní sme mu sekundovali

Obrázok blogu

Stretol som tu veľa známych, i tváre politikov súčasných aj minulých, kolegov z práce a hlavne kopec energických detí. Ja som ako inak fotil deti na motorke, ktoré vozil ozajstný motorkár.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A túlal sa po areály vychutnávajúc si atmosféru. Jedna vzorná mama ma zastavila, že pre koho robím fotky. Stará flanelka a roztrhané rifle asi nepôsobili veľmi dôveryhodne. „Viete, dnes si mnohí fotia deti, aby mali databázu“ vysvetlovala mi energicky. Ubezpečil som ju, že ja fotím čisto len pre domácich. Mierne nedôverčivo súhlasila a odkráčala skontrolovať ďalších fotografov. Aj takto možno zneužiť fotky.

Obrázok blogu

Pri koníkoch bol zrejme najväčší rad. „Usmej sa! No usmej sa!“ hovorí dievča na svojho koňa. Vykuknem spoza foťáku a vravím: „On sa vie usmievať?“ Blahosklonne mi odvetí: „Nie“ pridá úsmev, „to mu vravím len tak.“ No povedzte, vyzerá ten kôň, že sa smeje? Alebo kto je tu teraz za koňa?

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

Unavení dobrovoľníci, unavení rodičia a ich vybláznení potomkovia.

Obrázok blogu

Slnko zapadajúce za budovy. Posledné poháre kofoly. Posledné kolo na veľkom reťazáku. Posledné upratanie pneumatík.

Obrázok blogu

Ide sa domov. Stredisko nekončí, jeho život beží ďalej, tradične. Stretká, futbal, hokej, ping pong.

Obrázok blogu

Prídte sa pozrieť. Možno i o rok na deň Dominika Sávia. Povozíme vás.

Ďuri Čižmárik

Ďuri Čižmárik

Bloger 
  • Počet článkov:  132
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu