reklama

Funeral, humanic a ja

Iba krátka chvíľa. Nádych veľkomesta. Orosené české pivo v klasickej hospode. Z vedľajšieho domu červené svetlá skrývajúce červené záclony na oknách, za ktoré nenadhliadneme. Berieme sa domov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Krátka cesta nocou. Krutá tvár veľkomesta skrytá v prítmí. Pár z vás má svoj business. Iný svet, v ktorom musíte prežiť.  

Funeral  

Obrázok blogu

Humanic  

Obrázok blogu

Mám kde spať, mám prácu, mám čo jesť. Týka sa ma váš osud?

Ďuri Čižmárik

Ďuri Čižmárik

Bloger 
  • Počet článkov:  132
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu