reklama

Prvýkrát v oblakoch

Páni! Je to neopísateľná paráda. Nedávno sa mi splnil jeden z mojich snov. Prvýkrát som letel v lietadle. Je to neuveriteľné. Dieťa vo mne sa trochu obávalo, ale to vzrušenie z nového, veľké očakávanie, čo to bude, bolo silnejšie. Oplatilo sa. Lietanie je fantastické. Môžete sa pokochať so mnou.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)

 Najskôr pohľad z okna, ešte na zemi, v nesmelom očakávaní aké to bude.

Obrázok blogu

Lietadlo sa rozbehlo, čakal som vačšie zrýchlenie, ale bolo to i tak super. Pod nami sa objavil Malý Dunaj.

Obrázok blogu

Potom aj celá Bratislava. Mierne naklonená. To aby ste si užili ten pocit v žalúdku ako ja. Taký veľký reťazák a centrifúga v jednom. Ešte aj teraz sa mi motá hlava, keď si na to spomeniem.

Obrázok blogu

Potom sme stúpali a Slnko vykúkalo spoza mrakov.

Obrázok blogu

Nádherné oblaky. Nevedel som sa vynadívať. Prilepený na okienko s foťákom som čumel jedna radosť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Myslím, že letci majú niečo spoločné s horalmi, dívajú sa na svet z výšok. A ten svet je úžasný.

Obrázok blogu

Sedel som pri krídle, ako ste si iste všimli. Ale bolo to v podstate jedno.

Obrázok blogu

Nad oblakmi je krásne.

Obrázok blogu

Asi po desiatich minutách pilot oznámil, že sme pri Sliači. Pod nami bol Zvolen. To je to mesto, čo nie je vidieť pod týmito oblakmi.

Obrázok blogu

Jeho správa, že za oknom je mínus 32 stupňov Celzia, zamračené a prehánky, bola vcelku zábavná, nakoľko na nás pieklo slniečko.

Obrázok blogu

Začalo sa klesanie, Košice boli úplne v hmle. Len 4 stupne, kabát sa zišiel. Ešte jedna foto s mojim prvým lietadlom, Boeing 737.

Obrázok blogu

 

A poď ho do metropoly východu

Ďuri Čižmárik

Ďuri Čižmárik

Bloger 
  • Počet článkov:  132
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu